måndag 30 augusti 2010

Chocolate Brown !


Vad tycks?

God morgon nya vecka!

Här var vi uppe med tuppen som alltid och tog just en bild för att visa nya hårfärgen! Nu har jag en chokladbrun ton i håret och det känns så mycket bättre nu till hösten istället för mina blonda slingor.
Så från blondette till brunette! :)
 Idag blir det en tur på stan och så ska jag kramas med Hugo så mycket jag bara kan nu innan jobb börjar för mig på torsdag!

Önskar dig en STRÅLANDE bra start på din vecka!
♥♥♥
 

4 kommentarer:

  1. Du passar bra i chokladbrunt. :-)

    Hoppas allt är bra med dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vad fint, det strålar verkligen om dig:) Vilken mamma:)

    Vilken frissa var du hos? Ska iväg imorgon efter jobbet men vet inte alls vad det blir denna gång....men vill nog vara ljus.

    Sköt om er. KRAM

    SvaraRadera
  3. Kul att ni hittat till min blogg :)
    nu kikar jag in här hos er och ville lämna en liten kommentar.
    Du ser super fräsch ut i din nya hårfärg!

    Ha en toppen dag

    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥